Brev:
Kostplan til Nicklas på 5 mdr og problemer med afføring
11. december 2003
Alder:
5 mdr.
Kostplan til Nicklas på 5 mdr og problemer med afføring
Jeg ville blive meget glad, hvis du ville hjælpe mig med at sammesætte en kostplan til Nicklas på 5 mdr. og så ville jeg høre om du kunne give mig et godt råd, da han har meget svært ved at komme af med afførringen.
Med venlig hilsen
Lisbet